Dit is een visitekaartje. Mijn visitekaartje, om precies te zijn. Ontworpen door Frank Kuin van Studio Hekwerk. Ik ben er heel tevreden mee.
U ziet hier alleen de voorkant. Aan de achterkant staat ook nog een QR-code. Dat is deels een leukigheidje, maar het toont ook de beperking van een visitekaartje: er past nou eenmaal niet zoveel op en daarom moet er een link of een QR-code of iets dergelijks bij, om de ontvanger van het kaartje te wijzen op een plek waar méér informatie te vinden is.
Vandaar mijn stelling: als uw website het "visitekaartje van uw bedrijf" is, zoals je op zo veel sites van websitebouwers kunt lezen... dan is dat heel erg jammer. Want dan vertelt hij maar een heel klein deel van het verhaal.
Om het beste resultaat uit uw website te halen, moet u voor een góede website een websitebouwer inschakelen die niet alleen technisch de zaken voor elkaar maakt, maar die u ook adviseert over functionaliteit in uw site waar de sitebezoeker wat aan heeft. Waar ú wat aan heeft. Of om functionaliteit er juist uit te laten waar niemand iets aan zou hebben.
Met andere woorden: u kunt het best even contact opnemen met Netweters. U heeft het visitekaartje nu toch al voor uw neus. En anders klikt u even hier.